LANDI RENZO EVO |
|||
DESCRIERE GENERALĂ |
|||
Sistemul GPL (instalaţia GPL auto) Landi Renzo EVO este unul dintre cele mai bine vândute instalaţii GPL din portofoliul producătorului Landi Renzo. |
|||
DESCRIERE COMPONENTE |
|||
A. Centrala GPL EVO ( ECU) este asamblată într-o carcasa de tehnopolimer și beneficiază de rezistență ridicată la umiditate și praf potrivit standardului IP54. Centrala poate fi descrisă de instalarea uşoară, fiabilitate şi costuri reduse.
|
D. Comutatorul GPL permite vizualizarea şi selectarea carburantului pe care doriţi să-l utilizaţi. De asemenea acesta permite vizualizarea nivelului de carburant GPL din rezervor prin intermediul celor 5 leduri din partea superioară. Comutatorul GPL dispune de un dispozitiv acustic, care atenţionează utilizatorul cu privire la trecerea pe benzină pentru joasă presiune (la terminarea carburantului) sau la trecerea pe benzină în urma apariției unei erori (funcție de diagnoză).
|
||
8 MOTIVE să alegi instalația GPL Landi Renzo EVO |
|||
1. Proiectată pentru a fi foarte simplu de folosit, cu interfață intuitivă;
|
|||
AVANTAJE TEHNOLOGICE |
|||
A. Centrala (unitatea electronică de control) |
|||
Caracteristici: – permite posibilitatea de gestionare a carburantului GPL; – poate echipa motorizări pe benzină normal aspirate și turbo; – poate comanda 5 tipuri constructive de injector GPL; – gestionează strategia de prelevare semnal de turație motor direct din semnalul injecției de benzină; – strategie prelevare semnal de turație motor direct de la senzorul de axă cu came sau senzor volantă; – gestionează motorizări de 2,3 sau 4 cilindri; – permite trecerea pe GPL la un prag de turație stabilit de unitatea service montator și în funcție de gradul de uzură al motorului; – schimbarea tipului de carburant de la benzină la GPL se poate realiza la un prag de temperatură al reductorului/vaporizator stabilit de unitatea service montator; – permite pornirea motorului (cu temperatură ridicată) direct pe GPL când temperatura acestuia este de cel puțin 50°C; – permite un număr de 10 porniri ale motorului pe GPL (cu temperatură scăzută) în caz de avarie al sistemului de injecție cu benzină; – unitatea electronică de control permite funcționarea având o tensiune de alimentare între 9-16 V; – gestionează motorizări ce beneficiază de echiparea Valvetronik, Start&Stop, Flex Fuel; |
– permite posibilitatea de selectare a unui singur semnal de trecere pe benzină în caz de finalizare carburant GPL sau eroare din memorie (DIAGNOZĂ);
– permite dezactivarea comutatorului pentru situațiile când autoturismul se dorește a fi utilizat doar pe GPL; – permite modificarea intensității luminoase a comutatorului și a celor 4 tonuri acustice. |
||
B. Rampa de injectoare EVO |
|||
– echipare monobloc 4 cilindri, 3 cilindri, 2 cilindri; – injector de tip normal închis; – presiune de lucru între 0.5 -4.5 bar; – durata de viața 300 milioane de cicluri (determinare de laborator); – temperatură de funcționare între -20°C…+120°C; – presiune de test 10bar (147PSI); – timp de deschidere 2,45ms; – timp de închidere1,9ms; – prezintă omologare conform Regulamentului European 67 |
|||
C. Reductor / Vaporizator |
|||
– poate echipa motorizări aspirate sau turbo până la 110kW (reductor LI02 ) sau până la 210kW (reductor LI10 ); – este echipat cu o supapa de suprapresiune (3.5 bar, 5.5bar); – debitul nominal de funcționare este între 30 – 40 kg/h (în funcție de versiune); – temperatură de lucru între -20°C…+120°C – prezintă omologare conform Regulamentului European 6
|
|||
D. Multivalva |
|||
– integrează 5 supape de control al rezervorului (a. supapă unisens de alimentare cu car-burant GPL; b. supapă de suprapresiune; c. supapă de limitarea alimentării la 80% din volumul total al rezervorului; d. supapă mecanică de blocare a alimentării reductorului cu carburant; e. supapă comandată electric – electrovalvă – de către centrala GPL) – include un senzor de nivel de carburant GPL (identificarea nivelului de carburant direct pe rezervor); – prezintă omologare conform Regulamentului European 67
|
|||
E. Furtunuri |
F. Conducte de înaltă presiune |
||
– racordurile flexibile produse de Parker ITR, Maflow pentru conectarea componentelor GPL din compartimentul motor;
– de tipul Autogas ECE67 (Parker ITR) sau Maflow (LPG-CNG LP) prezintă omologări confrom Regulamentului European 67 |
– conducte de înaltă presiune din cupru produse de Zetaesse, Zamka-bel;
– conducte de înaltă presiune cu o grosime de 1mm acoperite cu o protecție din policlorura de vinil (PVC) |