FIȘA PRODUS LANDI RENZO PRIME:


Descriere generală:
Instalaţia GPL Landi Renzo Prime este răspunsul liderului mondial la nevoile celor care deţin autoturisme cu cele mai noi sisteme de injecţie de benzină. În acest fel, Unitatea de Control Electronic sau Centrala se adapatează perfect la pretenţiile tehnologice ale motorizarilor actuale, fie că vorbim despre motoare cu 3,4, 5, 6 sau 8 cilindri. Un alt mare avantaj îl reprezintă posibilitatea de conectare la mufa OBD II a maşinii pentru diagnoză.


De ce să alegi Landi Renzo PRIME?
– Landi Renzo PRIME asigură cele mai bune performanţe de consum şi performanţă mulţumită comunicării între cele două Unităţi de Control Electronic ( Centrală) cea de benzină şi cea de gaz prin intermediul conexiunii OBD.
– Proiectată să poate fi foarte simplu de folosit, cu interfaţă intuitivă
– Dispune de o funcţie de autocalibrare foarte eficientă
– Se montează foarte uşor
– Suportă o gama de reductoare diversă, în funcţie de puterea motorului
– Vine cu o rampa de injectoare impecabilă chiar şi în condiţiile în care gazul prezintă impurităţi având o durată de viaţă impresionantă , fiind reper de calitate pentru producătorii mondiali de rampe


Avantaje tehnologice:


A. Centrala (unitatea de control electronic)
– posibilitate de gestionare atât a motoarelor de 3-4 cilindri cât şi 5-6-8 cilindri;
– beneficiază de funcţie autoadaptivă ( autocorecţie în timp real ) conform informaţiior primite de la sistemul de management al motorului prin intermediul comunicării OBD
– gestionează motorizări aspirate şi supraalimentate (ex: turbo);
– înregistrează permanent timpul de funcţionare al motorului pe cei doi carburanţi benzină/GPL;
– permite utilizarea unui singur carburant – folosirea GPL chiar şi la pornirea motorului cu temperaturi scăzute;
– permite pornirea directa pe gpl cu motorul cald ( economie de carburant benzină – regim taxi);
– gestionează corespunzător motorizarile ce beneficiază de sisteme cu distribuţie variabilă;
– se adaptează la sistemele START & STOP ( gestionează pornirea motorului folosind carburant GPL);
– strategia de echipare a motorizarilor FLEX-FUEL (etanol-metanol);
– actualizează permanent nivelul de carburant (GPL) din rezervor;
– permite autocalibrarea sistemului în funcţie de tipul injecţiei de benzină de care beneficiază motorizarea;
– poate gestiona injectoarele de benzină în sarcini ridicate;
– permite partajarea carburanşilor (benzina/GPL) pentru o protecţie a supapelor;
– activează autodiagnoza sistemului GPL pe toata durata de funcţionare a motorului (inregistrează posibile erori pentru identificarea problemelor în funcţionare) ;
– posibilitate de actualizare a sistemului de operare pe întreaga durată de viaţă;
– gestionează doua elemente de siguranţă independente (electrovalve GPL);
– unitatea electronică de control permite funcţionarea având o tensiune de alimentare între 9-16 V;


B. Rampa de injectoare:
– echipare monobloc 4 cilindri, 3 cilindri, 2 cilindri;
– injector de tip normal inchis;
– presiune de lucru între 0.5 -4.5 bar;
– durata de viaţă 300 milionane de cicluri;
– temperatura de funcţionare între -20…+120 grade Celsius;
– prezintă omologare conform Regulamentului European 67


C. Reductor /vaporizator
– poate echipa motorizări de până la 210kW;
– alimentează motorizări aspirate şi supraalimentate ( ex: turbo );
– este echipat cu o supapă de suprapresiune ( 3.5 bar );
– debitul nominal de funcţionare este între 30 – 40kg/h ( în funcţie de versiune );
– prezinta omologare conform Regulamentului European 67;


D. Multivalva
– integrează 5 supape de control al rezervorului
a. supapa unisens alimentare cu carburant,
b. supapa de suprapresiune,
c.supapa de limitarea alimentarii la 80% din volumul total al rezervorului,
d. supapa mecanică de blocare a alimentării reductorului cu carburant,
e. supapa comandată electric de către unitatea electronică de control – ECU )
– include un senzor de nivel de carburant GPL ( identificarea nivelului de carburant direct pe rezervor );
– prezintă omologare conform Regulamentului European 67;


E. Furtunuri
– racordurile flexibile produse de Parker ITR pentru conectarea componentelor GPL din compartimentul motor;
– prezintă omologare conform regulamentelor europene Autogas ECE67 (Parker ITR) si Regulamentului European 67;


F. Conducte de înalta presiune
– conducte de înaltă presiune produse de Zetaesse ;
– conducte de înaltă presiune cu o grosime de 1 mm acoperite cu o protecţie din policlorură de vinil (PVC) ;