FIȘA PRODUS LANDI RENZO ONE:


Descriere generală:
Landi Renzo One este instalaţia GPL de succes a companiei italiene care a fost , dacă vreţi, pionierul ultimilor 5 ani de inovaţii tehnologice in domeniul GPL. Landi Renzo One a fost baza de dezvoltare a generaţiilor de instalaţii GPL, EVO şi Prime, prezente în portofoliul Landi Renzo. Succesul înregistrat de Landi Renzo ONE în ultimii ani s-a transferat succesorului său, modelul EVO, prin care Landi Renzo a întruchipat perfecţiunea unei instalaţii GPL moderne adaptate cerinţelor tehnologiei auto.


De ce să alegi Landi Renzo ONE?
– Se montează foarte usor
– Proiectata sa poate fi foarte simplu de folosit, cu interfaţa intuitivă
– Dispune de o funcţie de autocalibrare
– Este compatibilă cu standardele de emisii de poluare Euro 5, Euro 4, Euro 3, Euro 2
– Suportă o gama de reductoare diversă, în funcţie de puterea motorului
– Vine cu o rampă de injectoare impecabilă chiar şi in condiţiile în care gazul prezintă impurităţi


Avantaje tehnologice:


A. Centrala (unitatea de control electronic)
– gestionează motorizări aspirate şi supraalimentate (ex: turbo);
– înregistrează permanent timpul de funcţionare al motorului pe cei doi carburanţi benzină/GPL;
– permite utilizarea unui singur carburant – folosirea GPL chiar şi la pornirea motorului cu temperaturi scăzute;
– permite pornirea directă pe GPL cu motorul cald ( economie de carburant benzină – regim taxi);
– gestionează corespunzator motorizările ce beneficiază de sisteme cu distribuţie variabilă;
– se adaptează la sistemele START & STOP ( gestionează pornirea motorului folosind carburant GPL);
– actualizează permanent nivelul de carburant (GPL) din rezervor;
– permite autocalibrarea sistemului în funcţie de tipul injecâiei de benzină de care beneficiază motorizarea;
– poate gestiona injectoarele de benzină în sarcini ridicate;
– permite partajarea carburaţtilor (benzină/GPL) pentru o protecţie a supapelor;
– activează autodiagnoză sistemului GPL pe toată durata de funcţionare a motorului (inregistrează posibile erori pentru identificarea problemelor în funcţionare) ;
– posibilitate de actualizare a sistemului de operare pe întreaga durată de viaţă;
– gestionează două elemente de siguranţă independente (electrovalve GPL);
– unitatea electronica de control permite funcţionarea având o tensiune de alimentare între 9-16 V;


B. Rampa de injectoare:
– echipare monobloc 4 cilindri, 3 cilindri, 2 cilindri;
– injector de tip normal închis;
– presiune de lucru intre 0.5 -4.5 bar;
– durata de viaţă 300 milionane de cicluri;
– temperatura de funcţionare intre -20…+120 grade Celsius;
– prezintă omologare conform Regulamentului European 67


C. Reductor /vaporizator
– poate echipa motorizări de până la 210kW;
– alimentează motorizări aspirate si supraalimentate ( ex: turbo);
– este echipat cu o supapă de suprapresiune (3.5 bar);
– debitul nominal de funcţionare este între 30 – 40kg/h (în funcţie de versiune);
– prezinta omologare conform Regulamentului European 67;


D. Multivalva
– integreaza 5 supape de control al rezervorului
a. supapa unisens alimentare cu carburant,
b. supapa de suprapresiune,
c. supapa de limitarea alimentarii la 80% din volumul total al rezervorului,
d. supapa mecanica de blocare a alimentarii reductorului cu carburant,
e. supapa comandata electric de catre unitatea electronica de control – ECU)
– include un senzor de nivel de carburant GPL(identificarea nivelului de carburant direct pe rezervor);
– prezinta omologare conform Regulamentului European 67;


E. Furtunuri
– racordurile flexibile produse de Parker ITR pentru conectarea componentelor GPL din compartimentul motor;
– prezinta omologare conform regulamentelor europene Autogas ECE67 (Parker ITR) si Regulamentului European 67;


F. Conducte de înalta presiune
– conducte de înalta presiune produse de Zetaesse ;
– conducte de înalta presiune cu o grosime de 1mm acoperite cu o protectie din policlorura de vinil (PVC);