FIȘĂ PRODUS LANDI RENZO OMEGAS 3.0

DESCRIERE GENERALĂ:
Instalaţia GPL Landi Renzo Omegas 3.0 este cea mai revoluţionară dezvoltată vreodată, echipată cu cele mai noi inovaţii ale companiei italiene, liderul mondial al instalatiilor GPL: unitatea electronică de control Omegas 3.0 şi rampa de injectoare GPL GIRS 12.

DE CE SĂ ALEGI Landi Renzo OMEGAS 3.0?
– Vine cu o rampa de injectoare GPL nouă, impecabilă chiar şi în condiţiile în care gazul prezintă impurităţi având o durată de viaţă impresionantă, fiind reper de calitate pentru producătorii mondiali de instalatii GPL;
– Unitatea de contrul electronic (ECU) cu care este echipată instalaţia GPL este foarte versatilă, oferind un control mult mai mare asupra funcţionarii autoturismului;
– Instalatia GPL Landi Renzo Omegas 3.0 asigură cele mai bune performanţe de consum şi performanţă mulţumită comunicării între cele două Unităţi de Control Electronic ( Centrală) cea de benzină şi cea de gaz prin intermediul conexiunii OBD;
– Proiectată să poate fi foarte simplu de folosit, cu interfaţă intuitivă;
– Dispune de o funcţie de autocalibrare foarte eficientă;
– Se montează foarte uşor;
– Suportă o gama de reductoare diversă, în funcţie de puterea motorului.

AVANTAJE TEHNOLOGICE:

Centrala GPL (unitatea de control electronic)
– monitorizează injecţia de benzină pentru a gestiona injecţia de GPL;
– compensează diferenţele de calitate şi compoziţie ale GPL;
– posibilitate de gestionare atât a motoarelor de la 2 până la 8 cilindri;
– carcasa de aluminiu cu protecţie la apă şi praf ( IP54);
– beneficiază de funcţie autoadaptivă ( autocorecţie în timp real ) conform informaţiior primite de la sistemul de management al motorului prin intermediul comunicării OBD;
– gestionează motorizări aspirate şi supraalimentate (ex: turbo);
– înregistrează permanent timpul de funcţionare al motorului pe cei doi carburanţi benzină/GPL;
– permite utilizarea unui singur carburant – folosirea GPL chiar şi la pornirea motorului cu temperaturi scăzute;
– permite pornirea directa pe gpl cu motorul cald ( economie de carburant benzină – regim taxi);
– gestionează corespunzător motorizarile ce beneficiază de sisteme cu distribuţie variabilă;
– se adaptează la sistemele START & STOP ( gestionează pornirea motorului folosind carburant GPL);
– strategia de echipare a motorizarilor FLEX-FUEL (etanol-metanol);
– actualizează permanent nivelul de carburant (GPL) din rezervor;
– permite autocalibrarea sistemului în funcţie de tipul injecţiei de benzină de care beneficiază motorizarea;
– poate gestiona injectoarele de benzină în sarcini ridicate;
– permite partajarea carburanţilor (benzina/GPL) pentru o protecţie a supapelor;
– activează autodiagnoza sistemului GPL pe toata durata de funcţionare a motorului (inregistrează posibile erori pentru identificarea problemelor în funcţionare);
– posibilitate de actualizare a sistemului de operare pe întreaga durată de viaţă;
– gestionează doua elemente de siguranţă independente (electrovalve GPL);
– unitatea electronică de control permite funcţionarea având o tensiune de alimentare între 9-16 V;
– detectarea piederilor de GPL;
– dezactivarea pompei de benzină în timpul funcţionării pe GPL;
– precizie mare la indicarea nivelului de GPL din rezervor.

Rampa de injectoare GIRS 12:
– echipare monobloc 4 cilindri, 3 cilindri, 2 cilindri;
– injector de tip normal închis;
– presiune de lucru între 0.5 -4.5 bar;
– durata de viaţă 300 milionane de cicluri;
– temperatura de funcţionare între -20…+120 grade Celsius;
– dimensiuni reduse ce pot facilita montajul cu uşurinţă;
– prezintă omologare conform Regulamentului European 67.

Reductor /Vaporizator
– poate echipa motorizări de până la 420 kW (în configuraţie boxer);
– alimentează motorizări aspirate şi supraalimentate (ex: turbo);
– este echipat cu o supapă de suprapresiune (3.5 bar);
– debitul nominal de funcţionare este între 30 – 40kg/h (în funcţie de versiune);
– prezinta omologare conform Regulamentului European 67;
– echipat cu electrovalvă de siguranţă şi filtru fază lichidă.

Multivalva
– integrează 5 supape de control al rezervorului
a. supapa unisens alimentare cu carburant
b. supapa de suprapresiune
c.supapa de limitarea alimentării la 80% din volumul total al rezervorului
d. supapa mecanică de blocare a alimentării reductorului cu carburant
e. supapa comandată electric de către unitatea electronică de control – ECU )
– include un senzor de nivel de carburant GPL ( identificarea nivelului de carburant direct pe rezervor );
– prezintă omologare conform Regulamentului European 67.

Furtunuri
– racordurile flexibile produse de Parker ITR pentru conectarea componentelor GPL din compartimentul motor;
– prezintă omologare conform regulamentelor europene Autogas ECE67 (Parker ITR) si Regulamentului European 67.

Conducte de înalta presiune
– conducte de înaltă presiune produse de Zetaesse;
– conducte de înaltă presiune cu o grosime de 1 mm acoperite cu o protecţie din policlorură de vinil (PVC).

Noua centrală electronică Landirenzo Omegas 3.0 vine asamblată într-o carcasă de aluminiu cu protecţie la praf şi apă (IP54) proiectată şi realizată pentru a se integra sistemelor electronice prezente pe autovehiculele Euro 4, Euro 5 şi Euro 6 de ultimă generaţie. Oferă posibilitatea de conectare la mufa de diagnoză OBD II.

Cu noua centrală se pot monitoriza conexiunile cu injectoarele de benzină cât şi fiecare injector de GPL în parte.

Injectoarele GIRS 12 cu care sunt echipate sistemul GPL Omegas 3.0 sunt de o calitate absolută. De dimensiuni reduse pentru a putea fi montate cu uşurinţă chiar şi în zone ale motorului aglomerate, noile injectoare sunt foarte silenţioase şi oferă o exploatare optimă vreme îndelungată. Sunt disponibile în 4 mărimi pentru arhitecturi diferite ale motorului (2 cilindri, 3 cilindri, 4 cilindri, 5 cilindri, Boxer, etc).

Modulul de comandă electronică vine de această dată însoţit de patru adaptoare pentru poziţionarea comutatorului cât mai estetică, în funcţie de forma bordului sau a suprafeţei pe care se montează. Este programabil şi emite semnale acustice pentru diversele situaţii cum ar fi: revenirea pe benzină din lipsa carburantului, revenire pe benzină pentru diagnoză şi pornirea de urgenţă pe GPL.

Avantaje:

  • Instalaţia GPL Landi Renzo Omegas 3.0 este compatibilă cu normele Euro 6
  • Conectivitate OBD II prin protocoalele K şi CAN
  • Diagnoză completă a instalatiei GPL
  • Posibilitatea de adăugare a carburantului benzină în sarcini ridicate
  • Gamă variată de injectoare în funcţie de capacitatea cilindrică
  • Detectarea pierderilor de GPL
  • Dezactivarea pompei de benzină în timpul funcţionării pe GPL
  • Precizie mare la indicarea nivelului de GPL din rezervor