FIȘA PRODUS LANDI RENZO EVO:


Descriere generală:
Landi Renzo EVO este unul dintre produsele de top dezvoltate de compania italiana , liderul mondial al instalaţiilor GPL. Instalaţia GPL Landi Renzo Evo este omologată pentru normele de poluareEuro 6, Euro 5, Euro 4, Euro 3 si Euro 2 şi este considerată una dintre cele mai evoluată instalaţie GPL din punct de vedere tehnologic, cu un raport preţ-calitate foarte bun. Experienţa liderului mondial al instalaţiilor GPL în proiectele OEM cu marile case auto mondiale au permis proiectarea şi dezvoltarea componentelor de baza centrală ( unitate de control electronic) – rampa de injectoare – reductor, la standarde înalte.


De ce să alegi Landi Renzo EVO?
– Proiectată să poate fi foarte simplu de folosit, cu interfaţa intuitivă
– Dispune de o funcţie de autocalibrare foarte eficientă
– Este compatibilă cu cele mai riguroase standarde de emisii Euro 6 ( Euro5, Euro 4, Euro 3, Euro 2 disponibile)
– Se montează foarte uşor
– Suportă o gama de reductoare diversă, în funcţie de puterea motorului
– Are în componenţă o rampa de injectoare impecabilă chiar şi în condiţiile în care gazul prezintă impurităţi având o durată de viaţă impresionantă , fiind reper de calitate pentru producătorii mondiali de rampe
– Face o diagnoză completă a sistemului


AVANTAJE TEHNOLOGICE:


A. Centrala (unitatea de control electronic)
– gestionează motorizări aspirate şi supraalimentate(ex: turbo);
– înregistrează permanent timpul de funcţionare al motorului pe cei doi carburanţi benzină/GPL;
– permite utilizarea unui singur carburant – folosirea GPL chiar şi la pornirea motorului cu temperaturi scăzute;
– permite pornirea directă pe gpl cu motorul cald ( economie de carburant benzină – regim taxi);
– gestionează corespunzător motorizările ce beneficiaza de sisteme cu distribuţie variabilă;
– se adaptează la sistemele START & STOP ( gestionează pornirea motorului folosind carburant GPL);
– strategia de echipare a motorizarilor FLEX-FUEL (etanol-metanol);
– actualizează permanent nivelul de carburant (GPL) din rezervor;
– permite autocalibrarea sistemului în funcţie de tipul injecţiei de benzină de care beneficiază motorizarea;
– poate gestiona injectoarele de benzină în sarcini ridicate;
– permite partajarea carburanţilor (benzina/GPL) pentru o protecţie a supapelor;
– activează autodiagnoza sistemului GPL pe toata durata de funcţionare a motorului (inregistrează posibile erori pentru identificarea problemelor în funcţionare) ;
– posibilitate de actualizare a sistemului de operare pe întreaga durata de viaţă;
– gestioneaza două elemente de siguranţa independente (electrovalve GPL);
– unitatea electronica de control permite funcţionarea având o tensiune de alimentare între 9-16 V;


B. Rampa de injectoare:
– echipare monobloc 4 cilindri, 3 cilindri, 2 cilindri;
– injector de tip normal închis;
– presiune de lucru între 0.5 -4.5 bar;
– durata de viaţă 300 milionane de cicluri;
– temperatura de funcţionare între -20…+120 grade Celsius;
– prezintă omologare conform Regulamentului European 67


C. Reductor /vaporizator
– poate echipa motorizări de până la 210kW;
– alimentează motorizări aspirate şi supraalimentate (ex: turbo);
– este echipat cu o supapa de suprapresiune (3.5 bar);
– debitul nominal de funcţionare este între 30 – 40kg/h (în funcţie de versiune);
– prezintă omologare conform Regulamentului European 67;


D. Multivalva
– integrează 5 supape de control al rezervorului:
a. supapa unisens alimentare cu carburant,
b. supapa de suprapresiune,
c.supapa de limitarea alimentării la 80% din volumul total al rezervorului,
d. supapa mecanică de blocare a alimentarii reductorului cu carburant,
e. supapa comandată electric de către unitatea electronică de control – ECU)
– include un senzor de nivel de carburant GPL (identificarea nivelului de carburant direct pe rezervor);
– prezintă omologare conform Regulamentului European 67;


E. Furtunuri
– racordurile flexibile produse de Parker ITR pentru conectarea componentelor GPL din compartimentul motor;
– prezintă omologare conform regulamentelor europene Autogas ECE67 (Parker ITR) şi Regulamentului European 67;


F. Conducte de înaltă presiune
– conducte de înaltă presiune produse de Zetaesse ;
– conducte de înaltă presiune cu o grosime de 1mm acoperite cu o protecţie din policlorură de vinil (PVC);