EVO OBD

EVO OBD – 3, 4 şi 6 cilindri

EVO OBD

Noua centrală EVO OBD însumează conceptul calităţii esenţiale. Punctele forte ale noii centrale EVO OBD sunt: fiabilitatea, precizia funcţiilor de autocalibrare, rapiditatea şi uşurinţa de a realiza calibrarea vehiculului şi completarea corectă a calibrării vehiculului fără a limita posibilitatea adiţiei de benzină. Utilizând sistemul EVO OBD se pot monitoriza conexiunile injectoarelor de benzina cât şi funcţionarea individuală a injectoarelor de GPL având o conexiune OBD II cu calculatorul de benzină al autoturismului. Poate echipa motorizări de 2, 3, 4 sau 6 cilindri.

 

FUNCȚIONALITATE
Protocol de comunicare OBD II (corectori-gestionare erori-adaptivitate)
Comandă separată pentru electrovalvele de GPL
Diagnoză separată pentru electrovalvele de GPL
Posibilitatea de a citi semnalul de turație de la senzorul de axă cu came sau de cel de pe volantă

 

SPECIFICAȚII TEHNICE:
Tipul combustibilului și numărul de cilindri LPG/CNG 2/4 cil
Carcasă Tehnopolimer
Voltaj de lucru 10-16 V
Curent maxim fără consumatori ≤0.5 A
Curent maxim de așteptare ≤50 µA
Comandă injectoare 4
Semnal comandă electrovalvă 2
Curent maxim (pentru o singura iesire) 2 A
Memorie permanentă 128 kb
Viteza procesorului 100 MHz
Greutate 196 g
Dimensiuni 134x152x36 mm
Temperatură de lucru -40°C +110°C
Clasa protecției IP54
Conector ECU 48 pini

REDUCTORUL LI-10

Reductorul LI 10 a fost proiectat beneficiind de experienţa OEM a companiei Landi Renzo cu principalii producători auto internaţionali testat şi validat după numeroase teste de anduranţă şi funcţionalitate. Adaptat ultimelor generaţii de motoare aspirate normal şi turbo ( Twinair şi MultiAir).

 

REDUCTORUL LI-02

Reductorul LI 02 este dotat cu supapă de suprapresiune şi electrovalvă cu filtru încorporat. Este destinat motoarelor aspirate sau turbo.

 

RAMPA EVO

Rampa de injectoare EVO îmbină caracteristicele tehnice ale unei rampe de ultimă generaţie cu rezistenţa la impurităţile din GPL.