FIȘĂ PRODUS LANDI RENZO EVO 12

DESCRIERE GENERALĂ:
Instalaţia GPL Landi Renzo Evo 12 este cea mai revoluţionară dezvoltată vreodată, echipată cu cele mai noi inovaţii ale companiei italiene, liderul mondial al instalatiilor GPL: unitatea electronică de control EVO 12 şi rampa de injectoare GPL GIRS 12.

DE CE SĂ ALEGI Landi Renzo EVO 12?
– Vine cu o rampa de injectoare GPL nouă, impecabilă chiar şi în condiţiile în care gazul prezintă impurităţi având o durată de viaţă impresionantă, fiind reper de calitate pentru producătorii mondiali de instalații GPL;
– Unitatea de contrul electronic (ECU) cu care este echipată instalaţia GPL este foarte versatilă, oferind un control mult mai mare asupra funcţionarii autoturismului;
– Instalația GPL Landi Renzo EVO 12 asigură cele mai bune performanţe de consum;
– Proiectată să poate fi foarte simplu de folosit, cu interfaţă intuitivă;
– Dispune de o funcţie de autocalibrare foarte eficientă;
– Se montează foarte uşor;
– Suportă o gama de reductoare diversă, în funcţie de puterea motorului (peste 110 kW se utilizează reductorul LI10 aspirat sau turbo).

AVANTAJE TEHNOLOGICE:

Centrala GPL (unitatea de control electronic):
– monitorizează injecţia de benzină pentru a gestiona injecţia de GPL;
– compensează diferenţele de calitate şi compoziţie ale GPL;
– posibilitate de gestionare a motoarelor de 2, 3 sau 4 cilindri;
– carcasă de aluminiu cu protecţie la apă şi praf (IP54);
– gestionează motorizări aspirate şi supraalimentate (ex: turbo);
– înregistrează permanent timpul de funcţionare al motorului pe cei doi carburanţi benzină/GPL;
– permite utilizarea unui singur carburant – folosirea GPL chiar şi la pornirea motorului cu temperaturi scăzute;
– permite pornirea directa pe gpl cu motorul cald (economie de carburant benzină – regim taxi);
– gestionează corespunzător motorizarile ce beneficiază de sisteme cu distribuţie variabilă;
– se adaptează la sistemele START & STOP (gestionează pornirea motorului folosind carburant GPL);
– strategia de echipare a motorizarilor FLEX-FUEL (etanol-metanol);
– actualizează permanent nivelul de carburant (GPL) din rezervor;
– permite autocalibrarea sistemului în funcţie de tipul injecţiei de benzină de care beneficiază motorizarea;
– poate gestiona injectoarele de benzină în sarcini ridicate;
– permite partajarea carburanţilor (benzina/GPL) pentru o protecţie a supapelor;
– activează autodiagnoza sistemului GPL pe toata durata de funcţionare a motorului (inregistrează posibile erori pentru identificarea problemelor în funcţionare);
– posibilitate de actualizare a sistemului de operare pe întreaga durată de viaţă;
– gestionează doua elemente de siguranţă independente (electrovalve GPL);
– unitatea electronică de control permite funcţionarea având o tensiune de alimentare între 9-16 V.

Rampa de injectoare GIRS 12:
– echipare monobloc 4 cilindri, 3 cilindri, 2 cilindri;
– injector de tip normal închis;
– presiune de lucru între 0.5 -4.5 bar;
– durata de viaţă 300 milionane de cicluri;
– temperatura de funcţionare între -20…+120 grade Celsius;
– dimensiuni reduse ce pot facilita montajul cu uşurinţă;
– prezintă omologare conform Regulamentului European 67.

Reductor /Vaporizator
– poate echipa motorizări de până la 160 kW (în configuraţie reductor LI 10);
– alimentează motorizări aspirate şi supraalimentate (ex: turbo);
– este echipat cu o supapă de suprapresiune (3.5 bar);
– debitul nominal de funcţionare este între 30 – 40 kg/h (în funcţie de versiune);
– prezintă omologare conform Regulamentului European 67.

Multivalva
– integrează 5 supape de control al rezervorului:
a. supapa unisens alimentare cu carburant
b. supapa de suprapresiune
c.supapa de limitarea alimentării la 80% din volumul total al rezervorului
d. supapa mecanică de blocare a alimentării reductorului cu carburant
e. supapa comandată electric de către unitatea electronică de control – ECU)
– include un senzor de nivel de carburant GPL (identificarea nivelului de carburant direct pe rezervor);
– prezintă omologare conform Regulamentului European 67.

Furtunuri:
– racordurile flexibile produse de Parker ITR pentru conectarea componentelor GPL din compartimentul motor;
– prezintă omologare conform regulamentelor europene Autogas ECE67 (Parker ITR) si Regulamentului European 67.

Conducte de înalta presiune:
– conducte de înaltă presiune produse de Zetaesse;
– conducte de înaltă presiune cu o grosime de 1 mm acoperite cu o protecţie din policlorură de vinil (PVC).

 

AVANTAJE:

  • Instalaţia GPL Landi Renzo EVO 12 este compatibilă cu normele Euro 6
  • Diagnoză completă a instalatiei GPL
  • Posibilitatea de adăugare a carburantului benzină în sarcini ridicate
  • Gamă variată de injectoare în funcţie de capacitatea cilindrică